Nieuw Zeeland.... een droom die uitkomt! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland.... een droom die uitkomt! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Jolanda - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland.... een droom die uitkomt!

Door: Jolanda Dekker

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

23 December 2012 | Nederland, Heerhugowaard

Ja, Nieuw Zeeland....wie had gedacht dat ik daar nu naar toe zou gaan. Ik niet echt...het was er ineens...zonder aanleiding...zomaar ineens... ik schrok er zelf van.... en toch... het voelde zo verdomd goed! Er kwamen heel veel vervelende gebeurtenissen op mijn pad...bewust en onbewust...gewild en niet gewild.... verwacht en onverwacht. Het idee was er en ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd. Degene die mij goed kennen zouden zeggen...wat ze in haar kop heeft, heeft ze niet in haar kont...Ik wilde er goed over na denken en gaf mezelf de tijd tot de zomervakantie van 2012...juni was voor mij de tijd dat ik wilde weten of het haalbaar was...en dat was het! Nu kwam het erop aan...alles op tijd regelen....wat moet ik doen...hoe moet ik het doen...wat ga ik allemaal regelen...te veel om over na te denken. Ik nam een reisadviseur in de arm en liet hem een goede vlucht voor me uitzoeken...helaas liet hij niets meer van zich horen en na (te) lang wachten heeft een oud collega van me de reis/vlucht op tijd en super goed voor me geregeld. De vertrekdatum was door omstandigheden niet haalbaar, maar het was een feit...ik vertrek...naar een van mijn dromen...Nieuw Zeeland...en Annelies ontmoeten in haar land en omgeving. Ik ga de bruiloft van haar oudste zoon meemaken en nog veel meer. Ik vind het heel spannend allemaal en ben heel benieuwd welke mooie, bijzondere, gekke, reislustige en lieve mensen ik ga ontmoeten. Hoe mijn reis gaat worden... dat laat ik lekker op me af komen. Ik zit heerlijk in de reisboeken en op internet te kijken om te bepalen wat ik graag wil zien. Het aftellen is nu écht begonnen...nu toch nog lekker de kerstboom opzetten en mijn huis gezellig versieren met verlichting en accessoires...voor deze keer hang ik de kerstboom symbolisch aan het plafond... nog even en ik zit aan de andere kant van de aardbol...is het niet bijzonder om het zo te bekijken... was het maar zover en tot dan...genieten van de laatste voorbereidingen....

  • 29 December 2012 - 23:55

    Abeltje:

    Hoi kanjer,

    Nou je bent van wal, geweldig je openingswoordje. een goed begin! Ik weet dat het de droomreis van je leven word. geniet van de voorpret!

    Vette knuffel, Abeltje

  • 01 Januari 2013 - 16:21

    Lilian:

    Hee Jo,

    dit is wat je wilt en je gaat het nu ook ten uitvoer brengen.......het avontuur tegemoet. Jou kennende gaat dat helemaal goed komen. De voorpret heb je al een tijdje. Veel plezier en geniet van de ervaringen die je uiteraard op zal doen en van de vele mensen die je vast gaat ontmoeten. x

  • 18 Januari 2013 - 00:09

    Jacqueline Van Der Gragt:

    Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik ga je zeker via het Blog volgen. Heel heel heel veel reisplezier!
    kus, Jacqueline

  • 19 Januari 2013 - 09:34

    Jolanda Dekker:

    Hey Jac,

    Dank je wel meid. Dat gaat met zeker lukken. Ik heb er super veel zin in.
    xx

  • 19 Januari 2013 - 14:50

    Tonja:

    Hoi Jolanda,

    Nog 2 nachtjes en dan ga je..... veel plezier.... en geniet.!We kunnen niet wachten op je reisverslag.
    Daar wel geen ijs maar het is daar nu heerlijk weer.
    Groetjes en liefs Tonja en de mannen

  • 21 Januari 2013 - 14:32

    Wim:

    Ga genieten, genieten en nog eens genieten - fijne vakantie en veel plezier daar. vergeet niet je blog regelmatig bij te werken.

  • 21 Januari 2013 - 21:32

    Carina:

    Hoi Jolanda,
    Je bent vertrokken, wat spannend, stoer hoor. Goeie reis en een geweldige tijd in Nieuw Zeeland toegewenst. Geniet er van!

    Groeten Carina

  • 22 Januari 2013 - 16:18

    Ellen En Cock:

    Jaaaa, eindelijk was het dan zover en kon je naar Schiphol, klaar om te vertrekken voor de mooie reis die je gaat maken :-).
    En als je dit leest ben je inmiddels aangekomen in dat mooie land. Ga lekker genieten van al het mooie dat op je pad komt.
    Veel liefs Ellen en Cock X

  • 24 Januari 2013 - 21:58

    Lilian:

    Hee vriendin. Hoor net via Ellen dat je goed bent aangekomen, in het vast wel zonnige Nieuw Zeeland. Stuur ff wat zon hier naar toe (als je tijd hebt). Dat zou wel lekker zijn. Heel veel plezier x

  • 27 Januari 2013 - 12:54

    Yvon:

    Hey wijffie,
    nou daar zit je dan, lang naar toegeleefd en eindelijk is het zover.
    Hoe is het daar? het weer, de mensen, je familie te zien in hun eigen omgeving? Ben erg benieuwd naar je ervaringen en ontdekkingen.
    Geniet er maar lekker van en laat alle sores uit dit kikkerlandje even lekker los:)
    De groetjes daar!!!!

  • 31 Januari 2013 - 18:26

    Abeltje:

    Of ik zelf weer in Nieuw Zeeland ben. Geweldig dat je die klim hebt gedaan. Naar beneden met loszittende steentjes weten we alles van, omdat we dat vaak genoeg in de alpen zijn tegen gekomen. Ik vind het zo knap van je dat je het hebt gedaan! Helemaal toppie!!!! Ik proef zo Jolanda in je verhalen en elke keer smaakt het naar meer. We denken veel aan je en wensen je weer een goede reis! Tot de volgende x lieverd, kus Frans en Abeltje

  • 31 Januari 2013 - 18:36

    Abeltje:

    Lieverd, je vergeet toch niet Rotorua te bezoeken met zijn grote geisers, modderbronnen en fel gekleurde terrassen, want dit is het mooiste van dit eiland, of pak je het in de terugreis mee. Ik hoor het vast nog wel. Groetjes Abeltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Nieuw Zeeland een droom die uitkomt!

Ja, Nieuw Zeeland....wie had gedacht dat ik daar nu naar toe zou gaan. Ik niet echt...het was er ineens...zonder aanleiding...zomaar ineens... ik schrok er zelf van.... en toch... het voelde zo verdomd goed! Er kwamen heel veel vervelende gebeurtenissen op mijn pad...bewust en onbewust...gewild en niet gewild....onverwachts en niet onverwachts. Het idee was er en ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd. Degene die mij goed kennen zouden zeggen...wat ze in haar kop heeft, heeft ze niet in haar kont...Ik wilde er goed over na denken en gaf mezelf de tijd tot de zomervakantie van 2012...juni was voor mij de tijd dat ik wilde weten of het haalbaar was...en dat was het! Nu kwam het erop aan...alles op tijd regelen....wat moet ik doen...hoe moet ik het doen...wat ga ik allemaal regelen...te veel om over na te denken. Ik nam een reisadviseur in de arm en liet hem een goede vlucht voor me uitzoeken...helaas liet hij niets meer van zich horen en na (te) lang wachten heeft een oud collega van me de reis/vlucht op tijd en super goed voor me geregeld. De vertrekdatum was door omstandigheden niet haalbaar, maar het was een feit...ik vertrek...naar een van mijn dromen...Nieuw Zeeland...en Annelies ontmoeten in haar land en omgeving. Ik ga de bruiloft van haar oudste zoon meemaken en nog veel meer. Ik vind het heel spannend allemaal en ben heel benieuwd welke mooie, bijzondere, gekke en reislustige mensen ik ga ontmoeten. Hoe mijn reis gaat worden... dat laat ik lekker op me af komen. Ik zit lekker in de reisboeken en op internet te kijken om te kijken wat ik graag wil zien. Het aftellen is nu écht begonnen...nu toch nog lekker de kerstboom opzetten en mijn huis gezellig versieren met verlichting en accessoires...voor deze keer hang ik de kerstboom symbolisch op z'n kop aan het plafond... nog even en ik zit aan de andere kant van de aardbol...is het niet bijzonder om het zo te bekijken... was het maar zover en tot dan...genieten van de laatste voorbereidingen....

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2013

Weerzien in Coromandel, prachtige wandeling en....

27 Februari 2013

Vintage, Wellington en 'thuiskomen'

24 Februari 2013

Credit card geblokkeerd en auto stopt ermee...

24 Februari 2013

Fjorden,Quinstown en prachtige uizichten!

19 Februari 2013

Schapen scheren, surfen en een wijntje.....
Jolanda

Actief sinds 15 Dec. 2012
Verslag gelezen: 740
Totaal aantal bezoekers 9222

Voorgaande reizen:

15 December 2012 - 03 Maart 2013

Nieuw Zeeland een droom die uitkomt!

Landen bezocht: